Про клієнта
Упродовж останніх трьох місяців команда Good Politics співпрацює з UPG — українською мережею заправно-відпочинкових комплексів, яка поєднує потужну логістичну інфраструктуру, якісне пальне, кухню від шефів та бездоганний сервіс.
Запит
Клієнт звернувся з потребою зробити комунікації послідовними та інтегрованими в довгострокову стратегію розвитку бренду.
Рішення Good Politics:
- Розробили комплексну комунікаційну стратегію;
- Впровадили щотижневі медіамоніторинги;
- Запустили щотижневе медіапланування на основі аналітики й трендів;
- Побудували оперативну систему реагування на згадки бренду й події на ринку;
- Упродовж трьох місяців організували та розробили:
- серію великих інтерв’ю та коментарів для провідних бізнес-видань і ТБ,
- серію матеріалів у межах PR-кампаній.
Що вдалося в цифрах за 3 місяці:
- +52% — зростання кількості згадок у ЗМІ протягом 3-х місяців;
- 4,4 млн+ — загальне охоплення;
- 140+ годин стратегічного супроводу PR-команди UPG;
- 12 медіамоніторингів — саме на їхній основі розробляли тактику публічної присутності;
- 35+ проявів у медіа.
Цей кейс вирізняється стрімким переходом від поодиноких згадок до цілісної, системної комунікації. Разом з командою UPG ми заклали надійний фундамент для стабільного зростання впізнаваності та посилення голосу бренду — і ми щиро вдячні за довіру. Попереду безліч амбітних ідей, тож продовжуємо рухатися далі разом!
Потрібна комунікаційна стратегія для Вашого бізнесу?
📩 Зв’яжіться з нами для першої консультації за посиланням.