blank

UPG x Good Politics: як підвищити впізнаваність через стратегічні комунікації

Про клієнта 

Упродовж останніх трьох місяців команда Good Politics співпрацює з UPG —  українською мережею заправно-відпочинкових комплексів, яка поєднує потужну логістичну інфраструктуру, якісне пальне, кухню від шефів та бездоганний сервіс. 

Запит

Клієнт звернувся з потребою зробити комунікації послідовними та інтегрованими в довгострокову стратегію розвитку бренду.

Рішення Good Politics:

  • Розробили комплексну комунікаційну стратегію;
  • Впровадили щотижневі медіамоніторинги;
  • Запустили щотижневе медіапланування на основі аналітики й трендів;
  • Побудували оперативну систему реагування на згадки бренду й події на ринку;
  • Упродовж трьох місяців організували та розробили:
  • серію великих інтерв’ю та коментарів для провідних бізнес-видань і ТБ,
  • серію матеріалів у межах PR-кампаній.

Що вдалося в цифрах за 3 місяці:

  • +52% — зростання кількості згадок у ЗМІ протягом 3-х місяців;
  • 4,4 млн+ — загальне охоплення;
  • 140+ годин стратегічного супроводу PR-команди UPG;
  • 12 медіамоніторингів — саме на їхній основі розробляли тактику публічної присутності;
  • 35+ проявів у медіа.

Цей кейс вирізняється стрімким переходом від поодиноких згадок до цілісної, системної комунікації. Разом з командою UPG ми заклали надійний фундамент для стабільного зростання впізнаваності та посилення голосу  бренду — і ми щиро вдячні за довіру. Попереду безліч амбітних ідей, тож продовжуємо рухатися далі разом!

Потрібна комунікаційна стратегія для Вашого бізнесу?
📩 Зв’яжіться з нами для першої консультації за посиланням.