Півроку співпраці Good Politics з Innoware були зосереджені на одній меті: донести ключове повідомлення про те, що український бізнес може захистити свої процеси, переходячи на безпечні альтернативи російському програмному забезпеченню (ПЗ). Співпраця з Innoware стала прикладом того, як ефективна медіастратегія може підвищити впізнаваність та охоплення аудиторії.
Про клієнта: З 2001 року Innoware допомагає компаніям в Україні та світі впроваджувати комплексні системи управління підприємствами. Компанія є офіційним партнером Microsoft і як відповідальний гравець на ринку, Innoware допомагає українським підприємствам переходити з російського ПЗ на сучасні та безпечні ERP, CRM, HR рішення від Microsoft Dynamics 365.
Запит клієнта: підвищити поінформованість українських компаній щодо можливості переходу з російської 1С, BAS, Бітрікс24 та інших подібних програмних рішень на безпечні альтернативи. Адже відмова від російського ПЗ дозволяє знизити ризики, забезпечити стабільність і довгострокову ефективність бізнес-процесів у складних умовах війни.
Рішення Good Politics: Ми розробили детальний медіаплан, який включав багаторівневий підхід із акцентом на ключові медіа та цільові аудиторії. Особливу увагу приділили формуванню зрозумілих й переконливих повідомлень, які відображали ризики використання російського ПЗ і переваги переходу на сучасні рішення. У рамках кампанії команда Good Politics розробила серію матеріалів для ключових бізнес-видань, які акцентували увагу на перевагах безпечних ПЗ та практичних прикладах їх застосування. Ми також організували інтерв’ю керівників Innoware, щоб поділитись експертизою. Крім того, підготували тематичні колонки, адаптуючи складні технічні терміни для зрозумілості цільової аудиторії.
Результати співпраці у цифрах:
- 20 публікацій у провідних українських медіа;
- 8 прямих ефірів на телебаченні, та 1 запис для радіостанції;
- 9 тематичних колонок, які підкреслили експертність Innoware у сфері ERP-рішень,
- Серед видань: Економічна правда, Liga, Speka, Dev.ua, The Page;
- Загальне охоплення аудиторії перевищило 450 000.
«Ця співпраця є важливим кроком у посиленні цифрової незалежності українського бізнесу. Наша команда зосередила зусилля на створенні зрозумілої комунікаційної стратегії, яка допомогла донести ключове повідомлення про безпечні альтернативи російському ПЗ. Ми прагнемо не просто підтримувати бізнеси, а сприяти їхньому довгостроковому розвитку в умовах сучасних викликів», — зазначила Анна Лачихіна, співзасновниця Good Politics.
Якщо ви також прагнете посилити позиції свого бренду та донести ключові повідомлення до цільової аудиторії, наша команда готова допомогти. Зв’яжіться з нами для першої безкоштовної консультації — ми розробимо та разом з вами втілимо стратегію, яка відповідатиме саме вашим бізнес-цілям і викликам.