blank

Що таке персональний імідж та для чого він потрібен?

Персональний імідж є важливою складовою життя сучасної людини, особливо якщо мова йде про бізнесменів, політиків чи публічних діячів. А від того, наскільки особистий імідж якісно пропрацьований та сформований, залежить не лише успішність карʼєри окремої людини, але й діяльність бізнесів та організацій.

 

Персональний імідж – це уявлення про особистість, яке створюється відповідно до зовнішнього вигляду, поведінки та спілкування людини. Простими словами – персональний імідж – це те, як люди сприймають вас з першого погляду та визначається переважно зовнішніми показниками: як людина одягається, поводиться, спілкується тощо. Важливою ознакою персонального іміджу є те, що він може бути сформований як на основі особистої думки, так і на підставі думок інших людей.

 

Іноді поняття особистого іміджу пов’язують з репутацією, хоча різниця між ними доволі значна. В той час, коли імідж – це уявлення про людину за зовнішніми чинниками, репутація є загальним уявленням про особу в результаті її професійної та особистої діяльності. Репутація є ширшою категорією та відображає уявлення про нас, включаючи наші досягнення, навички та більш комплексне сприйняття людини.

Складові персонального іміджу

Персональний імідж складається з компонентів, що включають:

  • Зовнішній вигляд
  • Речі та стиль
  • Мова тіла
  • Комунікаційні навички
  • Мова та її емоційність
  • Постанова
  • Манери та звички тощо

Як сформувати ефективний персональний імідж?

Перед тим як переходити до формування бажаного особистого іміджу, фахівці рекомендують провести аудит поточного іміджу та визначити його слабкі та сильні сторони. Для цього можна провести анкетування з-поміж своїх колег чи друзів. Анкети можуть включати питання про зовнішній вигляд, професійні якості, комунікаційні навички та інші аспекти Вашої особистості, які впливають на сприйняття людей. Окрім цього, дієвими інструментами оцінки поточного іміджу може бути аналіз соціальних мереж, консультація у спеціалістів чи проведення фокус-груп. До речі, такі дослідження можуть стати основою для формування характеристик бажаного іміджу. Іноді іміджмейкери включають до фокус-груп питання про ідеальний імідж обʼєкта дослідження, що допомагає визначитися з напрямками роботи.

Маючи інформацію про поточний імідж та характеристики ідеального – можна приступати до створення нового іміджу. Спеціалісти Гуд Політікс мають чимало успішних кейсів з аналізу та побудови персональних іміджів для підприємців, громадських діячів та політичних кандидатів. Зверніться до нас сьогодні та отримайте більше експертизи з цього питання!