blank

Good Politics святкує 4 роки!

Чотири роки тому ми визначили свою місію – будувати довіру та зв’язки між клієнтами та суспільством, щоб змінити світ на краще. Сьогодні географія наших проєктів охоплює Україну, Канаду, США, Європу та Південно-Східну Азію. Аудиторія наших комунікацій: від депутатів та підприємців до фанатів спорту, водіїв, батьків і молоді. Ми говоримо з тими, хто ухвалює рішення, і з тими, на кого вони впливають щодня.

За ці роки ми створили:

  • сотні креативних комунікаційних рішень,
  • 50+ колонок,
  • 85+ ексклюзивних інтерв’ю,
  • 1800+ новин,
  • 700+ дописів у соцмережах.

Попри виклики повномасштабного вторгнення, команда Good Politics, змогла розширити кордони та вийти на ринок за межами України. З 2022 року функціонує дочірня компанія в Канаді. 

Ми організували ексклюзивну відкриту розмову про ментальне здоров’я між колишньою Першою Леді Канади Софі Ґреґуар Трюдо та Машею Єфросиніною як комунікаційний партнер Elle Active Forum в Україні. Це був щирий діалог, і ми раді, що змогли втілити таку сміливу ідею. 

Ми співпрацюємо з провідними виданнями та інформаційними агенціями як Forbes, NV, Економічна правда, Українська правда, Interfax-Україна, Укрінформ, УНІАН, Liga.net, The Page та десятки інших відомих медіа. І звісно, працюємо з топовими телеканалами та Youtube-проєктами як-от 1+1, Прямий, Суспільне, Еспресо, 24 канал. 

Команда Good Politics щороку стає комунікаційним партнером заходів високого рівня як Український дім у Давосі та  Міжнародний саміт мерів. Окрім цього, у Канаді ми організували “Шлях до перемоги: захист, розмінування та інклюзивне відновлення України” та український День захисників і захисниць на Парламентському схилі, просуваючи інтереси України з-поміж політиків, дипломатів, бізнесменів та інших представників найвищого рівня. А ще – ексклюзивний показ фільму “La Palisiada”, який потрапив до списку претендентів на номінацію на Оскар-2025.

З 2021 року у Good Politics ми допомагаємо комерційним, неприбутковим та урядовим організаціям знаходити спільну мову та будувати взаємну довіру задля досягнення бізнесових або соціальних цілей.

Дякуємо, що ви з нами! І обіцяємо — наступний рік буде не менш цікавим.