Один із найпоширеніших міфів у світі PR полягає в тому, що результати піар-активностей складно виміряти в кількісних показниках і оцифрувати для аналізу залученості аудиторії та клієнтів. Однак це не зовсім так. Ефективність конкретних PR-кампаній можна оцінити за допомогою кількісних метрик, таких як:
- Взаємодія: PR-агенції можуть вимірювати кількість переходів на сайт, взаємодії з рекламним контентом, а також кількісні показники у соціальних мережах та на інтернет-платформах.
- Медіа-охоплення: Згадки у якісних та авторитетних ЗМІ є значним показником ефективності рекламної кампанії. Позитивне висвітлення у впливових медіа підвищує довіру клієнтів до продукту, а оцінка масштабності та кількості згадок дозволяє виміряти результати кампанії.
- Репутація: Професіонали можуть проводити соціологічні дослідження для визначення рівня довіри до бренду, підвищення обізнаності та впізнаваності, а також змін у громадській думці. Це можливо за допомогою опитувань та аналізу настроїв у медіапросторі, як на локальному, так і на глобальному рівні.
Методи оцінки обираються залежно від завдань, що стоять перед PR-кампанією, та бажаних результатів.
Хоча іноді результати PR важко піддаються оцифровці, наші фахівці активно працюють над довгостроковим вимірюванням ефективності та аналізом результатів. Це дозволяє будувати ефективні стратегії зв’язків з громадськістю та медіа, які задовольняють потреби клієнтів у публічному впливі та розвитку бізнесу. Розвиваючи медійність та присутність бізнесу в громадському просторі, експерти мають змогу якісно оцінювати результати різних підходів, підвищувати бізнес-результати та зміцнювати довіру до кінцевого продукту.
Потребуєте професійної допомоги у формуванні PR-стратегії? Команда Good Politics готова допомогти вам. З нами ви зможете налагодити емоційний зв’язок із вашими клієнтами, підвищити впізнаваність та ефективно управляти комунікаціями з вашою аудиторією. Зв’яжіться з нами: hello@goodpolitics.com.ua.
Photo by Scott Graham on Unsplash